fredag 7 januari 2011

Nytt år

Detta år har gått något oerhört fort och helt plötsligt är år 2010 slut och 2011 har börjat. Det är mycket som hinns med på ett år men det som har tagit mest av tiden från detta år är vår renovering. Tyvärr har min produktiva sida med smycken och sömnad inte fått så mycket utrymme...det kanske finns mer tid till det detta år. Saknar att få sitta och skapa och fantisera fram nya produkter.

Tycker att vintern har varit så vacker och önskar inte för femöre att snön redan ska töa bort. Hoppas nu att graderna håller sig på minusstrecket så den vita snön får våra dagar att fortsätta bli lite ljusare.

Känner mig lite klyven om hur jag ska göra med det lite julpynt som vi har plockat fram i år. Ska det få stå frammme ett par dagar till eller ska det bort nu. Tror att det får vara kvar över helgen...vi får se om jag kan hålla mig.
Ha nu en underbar helg. På måndag är nog vi alla tillbaka till vardagen.
Kramar Josefin

Inga kommentarer: