tisdag 13 juli 2010

Långa dagar

Det härliga med sommaren måste jag nog säga är de långa kvällarna. Man kan njuta hela dagen och kvällen...det känns som om dagarna blir lite längre.
Just nu sitter jag inne med lampan tänd...det var länge sen som det var så mörkt här inne. Ute slutar regnet inte att falla ner och jag känner att det känns ganska så skönt att det nu kommer lite regn från den annars så blåa himlen. Det både åskar och blixtar här också.
Jag älskar verkligen när det är varmt och njuter för fullt av denna otroliga sommaren som vi fått i år. Det blev stora kontraster mellan årets vinter och sommar. Det är en av de sakerna som jag älskar med Sverige. Alla fyra årstider som vi har välsignats med. När vi börjar närma oss nästa årstid så brukar jag alltid längta.
Hoppas ni alla njuter av regnet lika mycket som jag....iallafall tror jag att alla växter håller med mig.
Kramar från Josefin



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är härligt när det är ljust nästan dygnet runt. Bara svårt att komma isäng. Men det får man väl ta igen i vinter.
Soliga hälsningar- "Kinna"