fredag 17 juli 2009

Verkstad på morgonen


I går innan jag åkte till jobbet satte jag mig vid skrivbordet och stansade. En beställning på Mårten och ett litet hjärta och Maja med ett litet hjärta och sen datum, som jag tror är födelsedatum. Jag tryckte på båda sidorna för första gången och det blev ett bra resultat. Detta halsband ska vi skicka Linghem. Skickade ett mail till henne igår om betalning och fick precis ett mail tillbaka om att hon betalt in. Så det blir ett brev som skickas dit idag.

Hann inte med någon leverans innan jobbet igår men Jenny kom och hämtade och åkte till blädstadsgatan och la på lådan.

Vädret såg lite molnigt ut först här på morgonen men nu verkar det som om solen börjar stråla igenom molnen så det blir nog en underbar dag.
Hoppas Jenny har det bra i Göteborg, att de får bra väder, massor skoj att göra och att de hinner vila upp sig lite innan de ska tillbaka hem till sina barn.

Inga kommentarer: