onsdag 19 augusti 2009

Halvblodsprinsen

Vilket underbart väder det har vart idag. Solen har värmt våra armar som inte längre har den solbrända färgen. Visst känner man sig mycket friskare och gladare när man är lite solbrun...?...åtminstonde känner jag mig det:)
Många tycker att sommaren nu är slut men jag känner mer att hösten börjar. Det gäller att träna sina tankar och tänka positivt...livet blir så mycket lättare. Att jag älskar hösten med alla dess vackra färger gör nog det lättare för mig att tänka att det är positivt att sommarens slut medför att hösten kommer.
Kände ett sådant härligt lugn denna morgon när jag cyklade till jobbet och kunde andas in denna underbart höga luft som jag tycker att man bara kan känna på hösten.

Har precis kommit hem från stan där vi har vart på bio, vi såg den... ja vilken i ordningen vet jag inte...men den senaste Harry Potter. Vi har sett alla de tidigare men tyckte inte att denna var en av de bättre...men kanske någon tyckte att den var den bästa...

Tänker på Björkviken och lingonen...kanske vi snart kan åka upp och plocka lite. Sist vi var uppe började de bli röda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske blir det lite lingonplockning i helgen för er.
Kramisar/"Kinna"