onsdag 12 augusti 2009

Scrapbooking!!

Var i Göteborg för cirka en månad sen och fastnade inne på Panduro i ett par timme. Tycker det är så kul att bara gå och titta på allt. Blev fast vid scrapbooking och handlade på mig lite, kanske ingen passande hobby för mig som vill att sakerna ska bli klara på en gång men lyckades i alla fall få i hop två sidor som jag blev ganska nöjd. Är ju inte direkt så att man kan ha sakerna framme när man har två små klåfingriga barn...
Nu är det snart dags för Busfabriken och göra av med lite energi!!

Ha en bra dag..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att jag inte kan se sidorna ordentligt. Du vet ju hur nyfiken jag är.
"Kinna"

Moa sa...

Hej!!
Vad roligt att du hittade till min blogg och att du tyckte om min lilla loppis!! Har läst här hos dig och fått massa tips på roliga utflykter här omkring, roligt att besöka det som finns inom landskapet. Kommer absolut fortsätta att besöka er för mer inspiration!!

Kram Moa