måndag 3 augusti 2009

Hoppas på din tur...

Här kan du tävla om ett valfritt smycke hos oss Titta in på vår hemsida och titta vad vi gör.
Väljer du ett namnhalsband ingår en bricka, vill du ha fler så får ni köpa till det.

Om du vill vara med och tävla ska du:

1. Skriva en kommentar till detta inlägg med svar på frågan:
Vart var Josefin och Uffe på semester? Svaret hittar ni här på bloggen.
2. Ni som har blogg länkar till vår blogg
http://www.systerysterlandstrom.blogspot.com
med bilden ovanför. Ni som inte har en blogg skickar ett mail till oss på systeryster_jl@hotmail.com.

Tävlingen håller på till den 16:e augusti

3 kommentarer:

lolla sa...

hejsan
ojoj först ut i tävlingen hoppas det ger tur...
Josefin och uffe var till Mallorca på semester...
jag har kollat in era smycken flera gånger och de är jätta fina..
länkar i min blogg under kategorin tävlingar..
kram lolla
nor@live.se

Jessica Johansson sa...

Jag är med och tävlar och hoppas att jag har turen med mig :-)Dem var på Mallorca gissar jag på eftersom ena blogg inlägget kallas "hola" :) Era smycken är ju FÖR fina! Du kan gå in på min blogg och se att jag länkat till er sida. www.nogg.se/Stickmamman och gå in på fotoalbum sen kategorin tävlingar/övrigt Mvh Stickmammam swea_j@hotmail.com

Josefine sa...

Hoppas jag vinner ett av era fin fina smycken. Jag gissar på att de va på Mallorca. Skickar även ett mail till er med min mail.
Kram Josefine